Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Лакоза Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Лакоза Н. Організація профільного навчання в Україні та за кордоном [Електронний ресурс] / Н. Лакоза // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_2_9
| 2. |
Лакоза Н. Дидактичний аспект формування наукових понять з біології в учнів профільних класів [Електронний ресурс] / Н. Лакоза // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 15. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2019_15_8
| 3. |
Лакоза Н. Природничо-наукова дослідницька екскурсія як засіб підвищення мотивації школярів до навчання у контексті STEM-підходу в освіті [Електронний ресурс] / Н. Лакоза, Ж. Білик // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 11. - С. 204-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2018_11_21
| 4. |
Лакоза Н. Природничо-наукова дослідницька екскурсія як елемент STEM-підходу в освіті у контексті організації профільного навчання [Електронний ресурс] / Н. Лакоза, Ж. Білик // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 10. - С. 219-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2017_10_24
| 5. |
Косик В.М. Формування творчої особистості учня в умовах функціонування інформаційно-освітнього середовища НЦ ману [Електронний ресурс] / В.М. Косик, Н. В. Лакоза // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2020. - Вип. 2. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2020_2_15
| 6. |
Лакоза Н. В. Формування в учнів загальноосвітніх навчальних закладів компетенцій збереження здоров’я та безпеки життєдіяльності людини [Електронний ресурс] / Н. В. Лакоза // Наукові записки Малої академії наук України. - 2020. - № 3. - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2020_3_5 Розглянуто проблему формування в учнів загальноосвітніх навчальних закладів (ЗОНЗ) компетенцій збереження здоров'я та безпеки життєдіяльності. Розглянуто генезис цих питань на різних етапах суспільного розвитку; визначено основні компетенції відповідно до навчальних програм курсів "Основи здоров'я" та "Біологія людини" 8 класу. Проведено анкетування учнів 8 класів у констатувальному етапі дослідження вказує, що більшість школярів вважають курс "Основи здоров'я" - 57,2 % - потрібним для вивчення, але 34,5 % прагнуть більш практичної спрямованості навчання. Формування в учнів компетенцій збереження здоров'я та безпеки життєдіяльності розглянуто як поетапний процес, який базується на теорії пізнання та має проходити за такими етапами: емпіричним, понятійним і творчим, що відповідають рівням сформованості основних понять: початковому, середньому та високому. У формувальному етапі дослідження вивчення означених природничих дисциплін здійснюється з застосуванням модульного навчання, яке передбачає перехід учня на позицію дійсного суб'єкта навчальної діяльності; виділено основні поняття. Використання навчального модуля передбачає структурування матеріалу, організацію самостійної роботи учнів і виконання навчальних завдань, практичних робіт із застосуванням правил наукової організації праці, активних методів навчання (проблемних ситуацій, ділових ігор). Структурування навчального матеріалу передбачає поділ його на блоки: інформаційний, практичний, блок інтеграції, контролю та перевірки знань. Гуманістичний підхід здійснюється доповненням програм курсу темами міжнародного гуманітарного права. Розроблено змістову та діяльнісну складові процесу, а також педагогічні умови формування в учнів компетенцій основ здоров'я та безпеки життєдіяльності. Визначено методи, які доцільно використовувати в процесі формування цієї компетенції у школярів ЗОНЗ.
|
|
|